Proces rekrutacji

Nasz proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Poniżej opisano pokrótce każdy z nich.

ETAP 1 – Przesłanie aplikacji przez kandydata/kandydatkę.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wysyłania aplikacji opisaliśmy w artykule: Dodatkowe pytania i odpowiedzi sekcja: Na jaki adres mam przesłać CV?

ETAP 2 – Zarejestrowanie aplikacji i wstępna ocena przez TK-MED.

Kandydaci którzy nie przejdą etapu ETAPU2 otrzymują od nas informację telefoniczną lub mailową
o niezakwalifikowaniu do kolejnego etapu. Poinformowanie kandydatów, których aplikacje nie przeszły pozytywnie oceny wstępnej. Informacja przekazywana jest drogą telefoniczną lub mailową.

ETAP 3 – Przeprowadzenie pierwszej rozmowy z zakwalifikowanymi kandydatami.

Z kandydatami którzy przeszli Etap 2 umawiamy się na rozmowę telefoniczną lub videokonferencję. Średni czas takiej rozmowy trwa od 15 do 20 minut. W czasie jej trwania weryfikujemy zgodność informacji podanych
w CV z wymaganiami stanowiska na które szukamy pracownika. Kandydatów którzy nie zakwalifikują się do etapu
4 informujemy telefonicznie lub mailowo. Rozmowa przeprowadzana jest za pośrednictwem telefonu
lub wideokonferencji po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu. Średni czas rozmowy,
to 15-20 minut. W trakcie rozmowy weryfikowana jest zgodność informacji podanych w CV z wymaganiami danego stanowiska. Poinformowanie kandydatów, którzy nie zostali zakwalifikowani do kolejnego etapu. Informacja przekazywana jest drogą telefoniczną lub mailową.

ETAP 4 – Przeprowadzenie drugiej rozmowy z zakwalifikowanymi kandydatami.

Na tym etapie rozmowa przeprowadzana jest na spotkaniu bezpośrednim, rzadziej wideokonferencji. Średni czas spotkania to od 60 do 120 minut. Rozmowa przeprowadzana jest na spotkaniu bezpośrednim lub wideokonferencji po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu. Średni czas spotkania, to 60-120 minut.
W trakcie rozmowy weryfikowany jest poziom deklarowanych kompetencji oraz poziom dopasowania charakteru kandydata do naszej organizacji. Spotkanie przeprowadza Dyrektor działu zgłaszającego zapotrzebowanie rekrutacyjne w asyście osób merytorycznych. Kandydatów którzy nie zakwalifikują się do etapu 5 informujemy telefonicznie lub mailowo. Poinformowanie kandydatów o wyniku drugiej rozmowy. Informacja przekazywana jest drogą telefoniczną lub mailową.

ETAP 5 – Złożenie oferty współpracy wybranym kandydatom.

Po dokonaniu oceny wszystkich kandydatów następuje ostateczny wybór osób, którym przedstawiona zostanie oferta współpracy. Kandydatów którzy nie zakwalifikują się do etapu 6 informujemy telefonicznie lub mailowo
Poinformowanie kandydatów o wyniku drugiej rozmowy. Informacja przekazywana jest drogą telefoniczną.

ETAP 6 – Podjęcie decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu oferty przez kandydata.

Po złożeniu oferty współpracy przez TK-MED kandydat otrzymuje kilka dni na podjęcie decyzji o której informuje nas telefonicznie.

ETAP 7 – Rozpoczęcie współpracy z TK-MED!

Jeżeli rozmowy zakończą się pozytywnie, podpisujemy umowę przedwstępną lub docelową
(w zależności od terminu rozpoczęcia współpracy).