Zakres prac w przypadku usług serwisowych powinien być maksymalnie kompleksowy i uwzględniać zarówno sytuacje awaryjne, potrzeby modyfikacji jak i codzienne utrzymanie systemu.
System mMedica jest platformą dedykowaną przychodniom i praktykom lekarskim przeznaczoną do zarządzania medycznymi informacjami pacjentów. Pozwala na gromadzenie danych medycznych, planowanie wizyt, kontakt z lekarzem oraz dostęp do wyników badań. Serwis systemu mMedica dba o to, aby zarządzanie informacjami przebiegało bez zakłóceń.
System mMedica jest przeznaczony dla personelu placówek medycznych, który chce efektywnie zarządzać danymi pacjentów oraz komunikować się z nimi w zakresie planowania wizyt, przepisywania recept, wystawiania skierowań itp.
Każda usługa serwisowa składa się z kilku podstawowych elementów. W poniżej tabeli zebraliśmy te, które naszym zdaniem są istotne w przypadku serwisowania systemu mMedica. Przy każdym parametrze dodaliśmy krótki komentarz w celu lepszego wyjaśnienia
Zakres prac w przypadku usług serwisowych powinien być maksymalnie kompleksowy i uwzględniać zarówno sytuacje awaryjne, potrzeby modyfikacji jak i codzienne utrzymanie systemu.
Godziny świadczenia usług serwisowych określają czas w jakim zgłoszenia serwisowe będą przyjmowane i realizowane.
Prawidłowe funkcjonowanie serwisu wymaga udostępnienia co najmniej kilku niezawodnych kanałów komunikacji, którymi użytkownicy przesyłają swoje zgłoszenia.
Szczegółowa kategoryzacja zgłoszeń to wyróżnik solidnej usługi serwisowej. Dzięki temu podejmowane działania są bardziej adekwatne. Np. awaria systemu wymaga podjęcia dużo szybszych działań niż typowa usterka. Dobrze działająca kategoryzacja pozwala firmie serwisującej na lepsze zarządzanie czasem zespołu inżynierów i w efekcie na efektywniejszą pracę. Warto również zwrócić uwagę czy kategoryzacja przewiduje działania utrzymaniowe dzięki temu wiadomo, że usługa serwisowa będzie polegać nie tylko na usuwaniu problemów, ale również na rozwoju i konserwacji systemu, co istotnie wpływa na jego prawidłowe działanie i przydatność.
Usługi serwisowe powinny być świadczone zarówno bezpośrednio jak i zdalnie, ponieważ część prac serwisowych wymaga konkretnego podejścia.
Częste publikowanie nowych wersji systemu przez producenta wiąże się z regularnymi aktualizacjami, a to oznacza przestój systemu (czasem nawet kilku godzinny). Elastyczny serwis pozwala dostosować godziny aktualizacji do potrzeb klienta.
Aktualizacje systemu do najnowszej wersji:
Aktualizacje możemy realizować zarówno w standardowych godzinach pracy naszego serwisu lub o dowolnej wskazanej przez klienta godzinie.
Jeżeli klient posiada aktualne środowisko testowe systemu mMedica, wówczas procedura aktualizacji może zakładać najpierw aktualizację środowiska testowego, a następnie produkcyjnego
Naszą usługę serwisową rozwijamy i doskonalimy od 2018 roku. Obecnie jest to dojrzały i dopracowany proces, w którym każdy uczestnik ma dokładnie określoną rolę i schemat działania. Świadczony przez nas serwis systemu działa w oparciu o autorskie rozwiązanie, które nazwaliśmy WMS (Warstwowy Model Serwisu) i jego podstawową zaletą jest skuteczne i niezawodne przyjmowanie zgłoszeń. Dzięki temu liczba niezarejestrowanych zgłoszeń została praktycznie wyeliminowana. Rozdzielenie inżynierów odpowiedzialnych za rejestrowanie zgłoszeń (1 Linia Wsparcia) od inżynierów odpowiedzialnych za realizowanie właściwych prac (2 Linia Wsparcia). Dzięki temu prace serwisowe przebiegają płynniej, a osoby pracujące nad zgłoszeniami mogą skoncentrować się na istocie problemu.
Stałe informowanie klientów o wykonanych pracach i pełna transparentność wszystkich wykonywanych czynności, które są rejestrowane i regularnie przeglądane w postaci raportów przez Liderów Sekcji, którzy odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie usługi.
.
Szukając partnera świadczącego usługi serwisowe warto zwrócić szczególną uwagę na kilka kwestii związanych:
W trakcie prac serwisowych zapewniamy niezbędny poziom poufności dla przetwarzanych danych (szyfrowanie komunikacji, wyizolowane środowisko, itp.)
W zależności od potrzeb naszych klientów oferujemy kilka modeli rozliczeniowych dla naszych usług serwisowych. Poniżej w tabeli zebrano najważniejsze cechy każdego z modeli:
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Model ryczałtowy
Model pakietowy
Nieustanie poszerzamy skład osobowy naszego zespołu i inwestujemy w rozwój naszych inżynierów:
W sumie jest to kilka prostych kroków, które wykonane w odpowiedniej kolejności pomagają przeprowadzić cały proces sprawnie i bezproblemowo.
Na różnych etapach współpracy nasi klienci często poruszają szereg szczegółowych kwestii. Zebraliśmy najważniejsze z nich w jednym miejscu dla Państwa wygody.
Na jaki okres podpisywana jest umowa serwisowa?
Standardowy okres wynosi 12 miesięcy, ale jesteśmy pod tym względem elastyczni.
Czy w trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana liczby godzin obsługi w ramach pakietu godzin?
Oczywiście, w dowolnym momencie możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie liczby godzin wchodzących w skład pakietu. Zmiany wprowadzane są aneksem do umowy od nowego okresu rozliczeniowego.
Otrzymaliśmy na koniec miesiąca raport z wykonanych prac
i mamy do niego pytania dotyczące pracochłonności poszczególnych zadań?
Jeżeli jakikolwiek element raportu będzie niejasny, to wyznaczony Opiekun Merytoryczny postara się udzielić wyczerpujących wyjaśnień.
Nasze prace dokumentujemy na dużym poziomie szczegółowości, dlatego każda kwestia sporna może być łatwo zweryfikowana.
Czy wizyty inżynierów w siedzibie klienta są dodatkowo płatne?
Wszystkie koszty związane ze świadczeniem usług serwisowych są wkalkulowane w ofertę, więc wizyty serwisowe nie podrażają wartości usługi.
Jeżeli po zapoznaniu się ze szczegółami naszej usługi serwisowej jakieś kwestie pozostały niejasne, to serdecznie zapraszamy na bezpłatną konsultację, w trakcie której odpowiemy na wszystkie ewentualne pytania.